Tim Sweeney, az EPIC csapatának technikai guruja a Gamasutra magazinnak adott nyilatkozatában elárulta, hogy a technika fejlődési ütemét figyelve kijelenthető, 10-15 év múlva teljesen autentikus ábrázolásmód várható a játékokban.
Az EPIC alapítója és technikai guruja a Gamasutrának nyilatkozva elárulta, hogy jelenleg két fő probléma miatt nem lehetséges megvalósítani a teljesen valosághű játékokat.
Az egyik ok, hogy jelenleg nincs olyan kapacitású masina, ami képes lenne elvégezni megfelelő gyorsasággal a kellő számításokat, így élvezhetetlen lenne a játék, hizen a valós idejű fény-árnyék, a kiváló moziminőségű megjelenítés, a tűéles grafikai megvalósítás mind-mind komoly erőforrásokat emésztene fel. Éppen ezért ezt a faktort valószínűleg csak 10-15 éven belül sikerül kiküszöbölni. Ahogy a második, jelenleg fennálló okot is, mely a grafikai kivitelezés megoldásánál is nehezebben lesz kivitelezhető.
Ez pedig az emberi intelligencia, az emberi viselkedés hű ábrázolása, az animációk, a karakterek mozgása, a karakterek közötti interakció, valamint a karakterek közötti párbeszédek megvalósítása.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!