Tim Sweeney, az EPIC csapatának technikai guruja a Gamasutra magazinnak adott nyilatkozatában elárulta, hogy a technika fejlődési ütemét figyelve kijelenthető, 10-15 év múlva teljesen autentikus ábrázolásmód várható a játékokban.
Az EPIC alapítója és technikai guruja a Gamasutrának nyilatkozva elárulta, hogy jelenleg két fő probléma miatt nem lehetséges megvalósítani a teljesen valosághű játékokat.
Az egyik ok, hogy jelenleg nincs olyan kapacitású masina, ami képes lenne elvégezni megfelelő gyorsasággal a kellő számításokat, így élvezhetetlen lenne a játék, hizen a valós idejű fény-árnyék, a kiváló moziminőségű megjelenítés, a tűéles grafikai megvalósítás mind-mind komoly erőforrásokat emésztene fel. Éppen ezért ezt a faktort valószínűleg csak 10-15 éven belül sikerül kiküszöbölni. Ahogy a második, jelenleg fennálló okot is, mely a grafikai kivitelezés megoldásánál is nehezebben lesz kivitelezhető.
Ez pedig az emberi intelligencia, az emberi viselkedés hű ábrázolása, az animációk, a karakterek mozgása, a karakterek közötti interakció, valamint a karakterek közötti párbeszédek megvalósítása.
A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…
A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…
Szellemes szellemek szellemeskednek.
Averno City egy bűnnel teli, kaotikus város, ami rád vár, hogy rendet tégy! Vagy legalábbis…
Újabb élőszereplős adaptáció érkezett a mozikba a Disney kínálatából. Ezúttal a korai 2000-es évek egyik…
Száz nap. Egy iskola. Egy világ, amely csendben várja a pusztulását – vagy a megváltását.