Oldal kiválasztása

Tökéletesen valosághű játékok egy évtizeden belül

Tökéletesen valosághű játékok egy évtizeden belül
16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Tim Sweeney, az EPIC csapatának technikai guruja a Gamasutra magazinnak adott nyilatkozatában elárulta, hogy a technika fejlődési ütemét figyelve kijelenthető, 10-15 év múlva teljesen autentikus ábrázolásmód várható a játékokban.

Az EPIC alapítója és technikai guruja a Gamasutrának nyilatkozva elárulta, hogy jelenleg két fő probléma miatt nem lehetséges megvalósítani a teljesen valosághű játékokat.

 

Az egyik ok, hogy jelenleg nincs olyan kapacitású masina, ami képes lenne elvégezni megfelelő gyorsasággal a kellő számításokat, így élvezhetetlen lenne a játék, hizen a valós idejű fény-árnyék, a kiváló moziminőségű megjelenítés, a tűéles grafikai megvalósítás mind-mind komoly erőforrásokat emésztene fel. Éppen ezért ezt a faktort valószínűleg csak 10-15 éven belül sikerül kiküszöbölni. Ahogy a második, jelenleg fennálló okot is, mely a grafikai kivitelezés megoldásánál is nehezebben lesz kivitelezhető.

 

Ez pedig az emberi intelligencia, az emberi viselkedés hű ábrázolása, az animációk, a karakterek mozgása, a karakterek közötti interakció, valamint a karakterek közötti párbeszédek megvalósítása.

Translate »