Az IGN jóvoltából ma reggel végre napvilágot láttak a Conduit fejlesztőinek, a High Voltage Software új Wii-játékának első információi.
A The Conduit végső munkálatai mellett jelenleg két projekten dolgozik a High Voltage Software csapata. Az egyiket ma délelőtt leplezték le a srácok, mely az ókori Rómába repíti vissza a játékosokat, ahol gladiátorként kell majd helyt állnunk a véres ütközetekben. Feladatunk pedig nem más lesz, mint a nép szórakoztatása. Az első információkat az IGN munkatársai kaparintották meg, akik mikrofonvégre kapták a cég alapítóját, Kerry Ganofsky-t, Eric Nofsinger, a dizájn részleg vezetőjét, David Pellas.
Az úriemberek elárulták, hogy a játékban gladiátorként kell majd szerencsét próbálnunk. A választott harcosunkkal különböző, egyedi mozgásokat, támadásokat hajthatunk végre, továbbá speciális fegyverek és képességek segítik majd dolgunkat. Lehetőségünk lesz különböző versenyeken, illetve egy az egy elleni csatákban megmérettetni magunkat. A fő koncepció a brutális, vértől tocsogó gladiátor harcokra fókuszál, de a fejlesztők célja, hogy a ókori Rómát is hitelessen tárja a játékos szeme elé. A fejlesztés során fontos szempont volt, hogy megfelelő egyensúlyt teremtsenek a harcosok között, az AI ezúttal is komoly hangsúlyt kapott. Achievementek feloldásával az alapból kapott gladiátorok mellett új hősökkel bővül majd a játék, ezen kívül új helyszínek, arénák is elérhetővé válnak. Mindegyik harcosnak saját háttértörténete lesz, saját, teljesen egyedi harcstílusa, így mindenki kiválaszthatja a hozzá legközelebb állót. Hőseink különböző módokon, de interakcióba léphetnek egymással, mindenkit más cél vezérel, hogy a világ tetejére jusson, tetteink pedig kihatással lesznek a sztori végére. Egyesek a becsület, a megbecsülés érdeme miatt szállnak ringbe, míg másokat a bosszú hajt majd
A Gladiator A.D. ugyanazt a Quantum3 grafikus motort használja majd, amit a The Conduit is, így a látvány a Nintendo Wii képességeihez mérten pazarnak ígérkezik. A legapróbb részletekig kidolgozott, élethű arénák, fantasztikus karakter animáció és minden részletre kiterjedően modellezett környezet várja majd a játékosokat. A játék hangsúlyos része az intenzív harc, amibe némi stratégiai elemet is belevontak a fejlesztők. Az eszetlen, neki megyek és majd lesz valami koncepció nem működik, ki kell figyelnünk ellenfelünk gyengeségeit, és megragadva a megfelelő pillanatot, le kell csapnunk rá.
A legalapvetőbb mozgásokra leszünk képesek, bár ezek kombinálásával érdekes dolgok sülhetnek majd ki. Lesz másodlagos fegyver, illetve támadás használata, valamint támogatni fogja a játék a MotionPlus technológiát is.
A Gladiator A.D. valamikor 2010 első negyedévében debütálhat, kizárólag Nintendo Wii-re. Ha további részletekre vagy kiváncsi, akkor katt IDE, ahol az IGN interjúját olvashatjátok el, ha pedig az első képekre vagytok kiváncsiak, akkor irány a galéria!
A Warner Bros. Discovery jóvoltából, megnéztük az első négy Dűne-részt. Spoilermentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…