Teljesen a nulláról kezdte a Blizzard titkos MMO-jának munkálatait, így annak fejlesztése egy komoly energiaforrásokat emészt fel, de így is keményen dolgoznak a srácok.
Az alapoktól kezdve kezdte el felépíteni új, eddig hivatalosan be nem jelentett masszívan multiplayer online produktumát a Blizzard, így mind a játékmenet, mind az univerzum megálmodása komoly kihívást jelent a csapat számára. A World of Warcraft hivatalos fórumán tett friss bejegyzés szerint éppen ezért még nagyon sokáig nem fogunk hallani a készülő MMO-ról, hiszen a fejlesztés még nagyon kezdeti stádiumban van. A Blizzard nem győzött minket emlékeztetni rá, hogy a Diablo 3 bejelentését megelőzően már több mint egy éve hegesztették a játékot, a StarCraft II esetében pedig több mint két évnek kellett eltelnie, hogy a bejelentés után bétatesztelésre bocsáthassák produkciójukat.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!