Teljesen a nulláról kezdte a Blizzard titkos MMO-jának munkálatait, így annak fejlesztése egy komoly energiaforrásokat emészt fel, de így is keményen dolgoznak a srácok.
Az alapoktól kezdve kezdte el felépíteni új, eddig hivatalosan be nem jelentett masszívan multiplayer online produktumát a Blizzard, így mind a játékmenet, mind az univerzum megálmodása komoly kihívást jelent a csapat számára. A World of Warcraft hivatalos fórumán tett friss bejegyzés szerint éppen ezért még nagyon sokáig nem fogunk hallani a készülő MMO-ról, hiszen a fejlesztés még nagyon kezdeti stádiumban van. A Blizzard nem győzött minket emlékeztetni rá, hogy a Diablo 3 bejelentését megelőzően már több mint egy éve hegesztették a játékot, a StarCraft II esetében pedig több mint két évnek kellett eltelnie, hogy a bejelentés után bétatesztelésre bocsáthassák produkciójukat.
A Humble Games Pokémon-like MMO-ja a TEMTEM, a tavalyi bejelentés után most megkapta az utolsó…
A Cubic Odyssey a Minecraft és a No Man's Sky főbb elemeit próbálja vegyíteni egy…
Szellemes szellemek szellemeskednek.
Averno City egy bűnnel teli, kaotikus város, ami rád vár, hogy rendet tégy! Vagy legalábbis…
Újabb élőszereplős adaptáció érkezett a mozikba a Disney kínálatából. Ezúttal a korai 2000-es évek egyik…
Száz nap. Egy iskola. Egy világ, amely csendben várja a pusztulását – vagy a megváltását.