Teljesen a nulláról kezdte a Blizzard titkos MMO-jának munkálatait, így annak fejlesztése egy komoly energiaforrásokat emészt fel, de így is keményen dolgoznak a srácok.
Az alapoktól kezdve kezdte el felépíteni új, eddig hivatalosan be nem jelentett masszívan multiplayer online produktumát a Blizzard, így mind a játékmenet, mind az univerzum megálmodása komoly kihívást jelent a csapat számára. A World of Warcraft hivatalos fórumán tett friss bejegyzés szerint éppen ezért még nagyon sokáig nem fogunk hallani a készülő MMO-ról, hiszen a fejlesztés még nagyon kezdeti stádiumban van. A Blizzard nem győzött minket emlékeztetni rá, hogy a Diablo 3 bejelentését megelőzően már több mint egy éve hegesztették a játékot, a StarCraft II esetében pedig több mint két évnek kellett eltelnie, hogy a bejelentés után bétatesztelésre bocsáthassák produkciójukat.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…