Állítólag a manapság oly népszerű cel-shaded technológiával készül a Gearbox-nál a 2007-ben bejelentette Borderlands, de a cég elnöke, Randy Pitchford egyelőre cáfol.
Hatalmas a kavarodás a Gearbox háza táján, ugyanis a cég egyik alkalmazottja a napokban a Borderlands hivatalos fórumán jelentette be, hogy a Prince of Persia-hoz hasonlóan cel-shaded technológiával készítik el a poszt-apokaliptikus akció-RPG-t. Ezen információt tovább erősíti a PC Gamer magazin júniusi számának címlapja is, amin a játék egyik karaktere látható, természetesen az említett grafikával ábrázolva. A fórumon történő bejegyzés szerint a 2007 óta fejlesztett játék esetében azért volt fontos meghozni ezt a döntést, mert a játék különös univerzumát, valamint az élővilágot ezzel a grafikával lehet a leghitelesebben visszaadni.
Érdekesség, hogy a cég elnöke, Randy Pitchford a Kotakunak adott nyilatkozatában másnap cáfolta a hírt, szerinte semmi szükség az ilyesfajta megjelenítésre. Azt ugyan elismerte, hogy a fejlesztés kezdete óta rengeteget fejlődtek a játék művészi területén, de a megvalósításhoz biztosan nem cel-shaded technikát alkalmaznak majd. Akkor most mi az igazság?
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!