Állítólag a manapság oly népszerű cel-shaded technológiával készül a Gearbox-nál a 2007-ben bejelentette Borderlands, de a cég elnöke, Randy Pitchford egyelőre cáfol.
Hatalmas a kavarodás a Gearbox háza táján, ugyanis a cég egyik alkalmazottja a napokban a Borderlands hivatalos fórumán jelentette be, hogy a Prince of Persia-hoz hasonlóan cel-shaded technológiával készítik el a poszt-apokaliptikus akció-RPG-t. Ezen információt tovább erősíti a PC Gamer magazin júniusi számának címlapja is, amin a játék egyik karaktere látható, természetesen az említett grafikával ábrázolva. A fórumon történő bejegyzés szerint a 2007 óta fejlesztett játék esetében azért volt fontos meghozni ezt a döntést, mert a játék különös univerzumát, valamint az élővilágot ezzel a grafikával lehet a leghitelesebben visszaadni.
Érdekesség, hogy a cég elnöke, Randy Pitchford a Kotakunak adott nyilatkozatában másnap cáfolta a hírt, szerinte semmi szükség az ilyesfajta megjelenítésre. Azt ugyan elismerte, hogy a fejlesztés kezdete óta rengeteget fejlődtek a játék művészi területén, de a megvalósításhoz biztosan nem cel-shaded technikát alkalmaznak majd. Akkor most mi az igazság?
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…