Eric Biessman, a játék kreatív igazgatója a minap egy interjúban leszögezte, a Wolfenstein nem egy újabb második világháborús játék. Sokkal összetettebb dologról van szó, mint hinnénk.
Eric Biessman, a játék kreatív igazgatója a VG247-nek adott interjúban egyértelműen leszögezte, hogy a Raven Software nem óhajt mégegy második világháborús FPS-t kipréselni magából. A Wolfenstein sokkal komplexebb alkotás, melyben az okkultizmus, a nácik rögeszméje, a tömény akció és a sci-fi elemek kerülnek előtérbe, a körítés, pontosabban az időpont ezúttal teljesen mellékes. A csapat nem implementál játékába valós elemeket, szereplőket és helyszíneket, az Activison megbízásából szabadjára engedhették kreatív énjüket, így születehettek meg a különös ellenfelek, a spéci fegyverek és Shroud, mint alternatív univerzum.
A John Wick-széria legújabb darabja, a főszerepben Ana de Armas-szal. Méltó spin-offja Keanu Reeves ikonikus…
Programok, látnivalók, promóciók és vadonatúj termékek. Mindenki megtalálhatja a maga kedvencét.
A Disney nagysikerű animációs filmje még az év vége előtt megkapja várva várt folytatását.
Pánikhangulat Aprajafalván: Törpapának nyoma veszett, Rihanna (Törpilla) pedig egy csapat törppel a nyomában a megmentésére…
A Gedonia 2 egy egyszerű, de jól kinéző fantasy világba dob minket, ahol a régi…