A Mass Effect liftezős töltőképernyői nem nyerték el a rajongók többségének tetszését, így a vezetőség a folytatásban ezen hiba kiküszöbölésén dolgozik.
Az MTV-nek nyilatkozva Casey Hudson, a Mass Effect 2 rendezője elárulta, hogy az első rész után meghallgatták a rajongók visszajelzéseit és a legtöbben a liftezésekre panaszkodtak, melyek a játék töltőképernyőit hivatottak anno elrejteni. Ezek hossza rengeteg időt vett el a tényleges játékból, így Hudson az interjúban megjegyezte, hogy a második részben egy teljesen új rendszert találnak ki eme probléma megoldására és valószínűleg magába a játékba építik bele, ráadásul a váltás is gyorsabb lesz.
A Mass Effect második részében Saren bosszújának megakadályozása után az emberiségnek nincs ideje az ünneplésre, mert a galaxis egy eldugott, eddig ismeretlen és sötét zúgába kalauzol el minket a Mass Effect folytatása. Feladatunk kideríteni, hogy mi vagy ki állhat az elmúlt időszakban embertársaink rejtélyes eltűnései mögött. Az öngyilkos küldetés során természetesen nem maradunk magunkra. A galaxis átutazásához, az ellenséges terület szívében való kalandozáshoz saját csapatot verbúválunk, akik katonákból és specialistákból áll össze. A játék 2010 elején PC-re és X360-ra érkezik.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!