A Mass Effect liftezős töltőképernyői nem nyerték el a rajongók többségének tetszését, így a vezetőség a folytatásban ezen hiba kiküszöbölésén dolgozik.
Az MTV-nek nyilatkozva Casey Hudson, a Mass Effect 2 rendezője elárulta, hogy az első rész után meghallgatták a rajongók visszajelzéseit és a legtöbben a liftezésekre panaszkodtak, melyek a játék töltőképernyőit hivatottak anno elrejteni. Ezek hossza rengeteg időt vett el a tényleges játékból, így Hudson az interjúban megjegyezte, hogy a második részben egy teljesen új rendszert találnak ki eme probléma megoldására és valószínűleg magába a játékba építik bele, ráadásul a váltás is gyorsabb lesz.
A Mass Effect második részében Saren bosszújának megakadályozása után az emberiségnek nincs ideje az ünneplésre, mert a galaxis egy eldugott, eddig ismeretlen és sötét zúgába kalauzol el minket a Mass Effect folytatása. Feladatunk kideríteni, hogy mi vagy ki állhat az elmúlt időszakban embertársaink rejtélyes eltűnései mögött. Az öngyilkos küldetés során természetesen nem maradunk magunkra. A galaxis átutazásához, az ellenséges terület szívében való kalandozáshoz saját csapatot verbúválunk, akik katonákból és specialistákból áll össze. A játék 2010 elején PC-re és X360-ra érkezik.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…