16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Raven Software kreatív igazgatója, Jon Zuk egy interjúban elárulta, hogy mindhárom platforma egyszerre hegesztik az időmanipulálós Singularity-t, ami ugyan komoly kihívás, a csapat mégis élvezi a munkát.

A múltkori kedvcsináló után újabb érdekességek és egy vadonatúj mozgókép látott napvilágot a Singularity-ról. A Raven Software készülő hidegháborús, időmanipulálós akciójátékáról a minap Jon Zuk kreatív igazgató nyilatkozott, aki elárulta, hogy mind PC-re, PS3-ra és X360-ra egyidőben hegeszti a csapat a játékot, ami ugyan komoly kihívást jelent számukra, azért élvezik a munkát. Zuk kihangsúlyozta, hogy a játékot meghajtó Unreal Engine 3 rengeteg könnyebbséget jelent a fejlesztés során.

Legfrissebb bejegyzések

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12

New Arc Line – Korai Hozzáférés betekintő

Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…

2024-12-11