A pár hete hivatalosan is megerősített Call of Duty: Modern Warfare 2-től az Activison nagyon sokat vár, és a cég vezetői szerint minden idők legsikeresebb produkciója lehet novemberi premierje után.
A merész kijelentést az Activison munkatársa, Simon Wells ejtette meg az MCV-nek. A márkáért felelős úriember úgy nyilatkozott, hogy az idei őszi megjelenéssel az a céljuk, hogy produkciójuk a film -és zenevilág termékeivel is felvegye a versenyt a Modern Warfare 2. Ezt a magabiztosságot arra alapozza az Activison, hogy az Ininfity Ward brandje évről évre egyre erősebb lett, egyre nagyobb eladásokat produkált, így ennek megfelelően komoly reklámkampánnyal támogatják meg a november 10-én debütáló játékot.
"Minden évben hihetetlen eredményeket produkál a sorozat és saját magát múlja felül. Az idei játéknak olyan löketet szeretnénk adni, hogy minden idők legkeresettebb játéka legyen. Lehet, hogy ezt látván páran felráncolják szemöldöküket, de tekintsenek vissza az eddig elért eredményekre és figyeljék meg, a sorozat mennyit fejlődött az évek alatt. Ezután nem is tűnik elérhetetlennek kitűzött célunk. Úgy hisszük, van elég esélyünk arra, hogy idén az elsők legyünk. Már terveink is vannak az ez évi legnagyobb reklámkampányra."
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!