Multiplayer nélkül érkezik júniusban a Prototype, melynek meglepő módon csakis jót tett a halasztást, és ami meglepő, ezt nem csak mi gondoljuk így.
Pár nappal ezelőtt jelentettük, hogy többjátékos lehetőség nélkül érkezik a június 12-én a Radical Entertainment antihős sandbox játéka, a Prototype, melyről a minap úgy nyilatkozott a játék producere, Tim Bennison, hogy a debütálási időpont eltolása csakis jót tett a produktumnak, mert így lehetősége nyílt a csapatnak polírozni, átgyúrni a játékmechanikát, a küldetéseket. Bennison elmondása szerint a Prototype hatalmasra nőtt, így viszont lehetősége volt a gárdának realizálni, hogy mi is élvez prioritást.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…