Michel Ancel, a UbiSoft egyik munkatársa az All Games magazinnak nyilatkozva árult el több érdekes részletet a készülő Beyond Good & Evil 2-ről, ami állítólag sokkal nagyobb és jobb lesz, mint az eredeti rész.
A tavalyi UbiDaysen leplezte le a francia csapat a Beyond Good & Evil folytatását, amiről most a játék mögött álló Michel Ancel hintett el jó pár infómorzsát. Erre már szükségünk volt, hiszen a bejelentés óta semmi konkrétumot nem kaptunk a készülő alkotásból.
Ancel a vele készített interjúban elárulta, hogy az első részből több visszatérő karakter is helyet kap majd a folytatásban. Ettől függetlenül szeretnék az első rész "lelkét" megtartani, így hasonló atmoszféra övezi majd körül a második részt is. Ancel azt is elárulta, hogy mind a külcsín, mind a játékmenet rengeteg fejlődésen esik át, ugyanis az első rész esetében hardveres korlátok adódtak, így rengeteg elemet nem tudtak a játékba implementálni. Ennek most már semmi akadálya, így minden bizonnyal egy sokkal kiforrottabb, látványosabb, izgalmas epizóddal lesz dolgunk. Éppen ezért kibővül a játéktér, ami gyakorlatilag korlátlan szabadságot knál a játékosok számára. Az első résznél elkövetett hibák közül a markateinghátteret ezúttal minden eddiginél jobban támogatják a franciák, ráadásul Ancel megjegyezte, hogy ezúttal sokkal könnyebb dolguk lesz, hiszen már egy ismert brandet kell ezúttal eladniuk, amire a rajongók biztosan kiváncsiak. Még mindig nem tudni, mely platformokra lesz elérhető a Beyond Good & Evil 2, de továbbra is a PC, PS3, X360 triumvirátus tűnik befutónak. A montpellieri stúdió jelenleg a preprodukciós fázisban tart, így korai lenne megjelenésről beszélni.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…