A BioWare vezére, Greg Zeschuk még az idei GDC-n adott interjúban arról számolt be, hogy csapata valószínűleg a World of Warcraft-hoz, a Lord of the Ring Online-hoz és a Warhammer Online-hoz hasonlóan havidíjas megoldással próbálkozik.
A BioWare gőzerővel hegeszti a Csillagok háborúja birodalmában játszódó MMO-ját, a SW: The Old Republic-ot, azonban a fejlesztés jelenlegi stádiumában a legnagyobb fejtörést az okozza a kanadai csapatnak, hogy milyen üzleti modell alapján indítsák majd útnak a játékot.
A BioWare vezére, Greg Zeschuk az idei Game Developers Conference-n úgy nyilatkozott, hogy nem kizárt, hogy a jelenlegi standardoknak megfelelően, havi díjas lesz a játék. Ez azt jelentené, hogy a World of Warcraft-hoz, a Lord of the Ring Online-hoz és a Warhammer Online-hoz hasonló opciót választaná a csapat, de Zeschuk feltette a nagy kérdést, miszerint mi számít ma standardnak? Egyáltalán egy év múlva mi lesz a követendő példa, ráadásul döntésük meghozatalában figyelembe kell venni a piaci igényeket, a konkurens, jelenleg is futó termékeket, valamint az ezen időszakban piacra kerülő MMO-kat is. Így tehát nem végleges a döntésük, akár még mikrotranzakciókkal is operálhatnak.
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…
Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…
Az ATLUS 35 évnyi tapasztalattal, a Persona és Shin Megami Tensei sorozatokból merítve és rengeteg…