A BioWare vezére, Greg Zeschuk még az idei GDC-n adott interjúban arról számolt be, hogy csapata valószínűleg a World of Warcraft-hoz, a Lord of the Ring Online-hoz és a Warhammer Online-hoz hasonlóan havidíjas megoldással próbálkozik.
A BioWare gőzerővel hegeszti a Csillagok háborúja birodalmában játszódó MMO-ját, a SW: The Old Republic-ot, azonban a fejlesztés jelenlegi stádiumában a legnagyobb fejtörést az okozza a kanadai csapatnak, hogy milyen üzleti modell alapján indítsák majd útnak a játékot.
A BioWare vezére, Greg Zeschuk az idei Game Developers Conference-n úgy nyilatkozott, hogy nem kizárt, hogy a jelenlegi standardoknak megfelelően, havi díjas lesz a játék. Ez azt jelentené, hogy a World of Warcraft-hoz, a Lord of the Ring Online-hoz és a Warhammer Online-hoz hasonló opciót választaná a csapat, de Zeschuk feltette a nagy kérdést, miszerint mi számít ma standardnak? Egyáltalán egy év múlva mi lesz a követendő példa, ráadásul döntésük meghozatalában figyelembe kell venni a piaci igényeket, a konkurens, jelenleg is futó termékeket, valamint az ezen időszakban piacra kerülő MMO-kat is. Így tehát nem végleges a döntésük, akár még mikrotranzakciókkal is operálhatnak.
A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…
Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…
A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…