Pár nappal ezelőtt még cáfolt a Gearbox, ma reggelre azonban világossá vált, hogy stílust váltott a csapat a Borderlands-nél, és valóban cel-shaded technológiával elevenítik meg a játék univerzumát.
A korábbi pletykák beigazolódtak, és valóban a PC Gamer magazin friss számában mutatkozott be a Borderlands új grafikai stílusirányzata, a cel-shaded technológiával kivitelezett univerzum. A korábban Unreal Engine 3 által hajtott produkció késése mögött tehát a külcsín ráncfelvarrása áll, és ugyan sokak szerint megosztja majd a rajongókat a döntés, az első közölt, hivatalos kép mégis arról árulkodik, hogy bitang jól néz ki a kicsit rajfilmszerű küllem. Az első hivatalos, nagyfelbontású képért kattintsatok a kisképre!
Az új technológia kézzel rajzolt textúrákat, amiket Photoshop segítségével kreáltak a fejlesztők, majd egy szoftver segítségével a megrajzolt környezetet, karaktereket, járműveket, egyszóval mindent egy képregény látványvilágára alakították át. A Borderlands elvileg idén ősszel, valamikor október végén kerül fel a polcokra és PC mellett X360 és PS3 masinákra lesz érdemes keresni.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…