Az április végén érkező első Killzone 2 DLC-vel se kapják meg a játék rajongói a megjelenéskor hiányolt kooperatív játéklehetőséget.
A Guerilla munkatársa, Hermen Hulst elmondása szerint a játék fejlesztésekor csakis arra koncentráltak, hogy az egyjátékos és a többjátékos mód megfelelő játékélményt nyújtson. Olyan masszív tartalmat akartak generálni, ami után mind a tíz ujját megnyalják a játékosok, így a kooperatív játéklehetőség csak időpocsékolás lett volna. Ennek ellenére a lehetőség megvan rá, ráadásul a Killzone 2 adta lehetőségek egyértelműen jelzik, igény lenne a co-op módra, de a Guerilla egyelőre nem sieti el a dolgot. Hulst úgy nyilatkozott, az április végén debütáló Steel and Titanium DLC-vel sem kapjuk meg az áhított játéklehetőséget, de nem kizárt, hogy idővel erre is sor kerül.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…