Jeronimo Barrera, a GTA IV fejlesztésért koordináló úriember egy interjúban úgy nyilatkozott, hogy a teljes értéket képvisel produkciók mellett a letölthető tartalmak képezhetik a játékipar jövőjét.
Durván két héttel ezelőtt debütált a Grand Theft Auto IV első exkluzív DLC-je, a The Lost and Damned, mely közel tízórányi extra játékidővel csalogatja vissza a játékhoz a játékosokat. Ennek kapcsán adott interjút a Major Nielsen podcastjában Jeronimo Barrera, aki a GTA IV fejlesztését koordinálta és a hanganyagban elárulta, hogy a játékipar jövőjének alapját pont az ilyenfajta DLC-k biztosíthatják. Természetesen megjegyezte, hogy nem szabad elhanyagolni a teljes értékű alkotások készítését se, de mindenképpen fontos hangsúlyt kell fektetni a különböző extra tartalmakra. Éppen ezért a jövőben még szorosabb közreműködés várható a Rockstar és a Microsoft között.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…