Eredetileg március 31-én kellene debütálnia az időmanipulálós logikai játéknak, a Braidnek, de a játékot készítő Jon Blow ma bejelentette, hogy tíz napot késik a megjelenés.
Tavaly debütált az Xbox LIVE Arcade egyik legaranyosabb és legütősebb játéka, a Braid, mely egy időmanipulálós logikai játékként aratott hatalmas sikereket. A konzolos verzió mellett Jon Blow, a Braid atyja már gőzerővel dolgozik új projektjén, illetve a PC-s átiraton, ami eredetileg március 31-én debütált volna, de ma megtudtuk, hogy erre sajnos nem kerül sor. A játék megjelenése tíz teljes napot csúszik, így április 10-től lesz letölthető a Steamen, a Greenhouse-on, az Impulse-on és GamersGate-en keresztül.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…