Tegnap tárgyalni látták Rob Pardot és a Microsoft egyik illetékesét, ami azonnal találgatások ezreit indította el. Az Eurogamer utánajárt a dolgoknak!
A Blizzardot már korábban is szóba hozták a Microsoft konzoljával, az X360-al, azonban korábban úgy nyilatkozott a kaliforniai csapat, hogy a hiányos beviteli eszközök – értsd: billentyűzet és egér – hiánya miatt teljesen értelmetlen lenne portolni mondjuk a StarCraft 2-öt vagy a World of Warcraftot, hiszen közel sem nyúltana olyan élményt a konzolos verzió, mint a nagytesó.
Ennek ellenére a Microsoft nem adja fel, mindenképpen szeretné magáhz édesgetni a Blizzardot, akik csak a WoW-val évi egymilliárd dollárt tesznek zsebre. Éppen ezért érthető a redmondi óriás házalása. Pardo és a Microsoft egyik képviselője pedig minden bizonnyal a következő Xbox-ra való fejlesztésről beszélgethetett, ami talán – pont a Blizzard miatt? – már rendelkezni fog olyan beviteli perifériákkal, ami lehetővé teszi, hogy magasfokú élményt nyújtson egy RTS vagy egy MMO.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…