Tavaly decemberben debütál Prince of Persia egyik vitatott eleme volt, hogy nem főhősünk sose halálozott el. A játék producere, Ben Mattes ezzel kapcsolatban fakadt ki.
Mattes az idei Game Developers Conference-en fakadt ki, ahol elárulta, hogy hatalmas hibát követett el, mikor a decemberben polcokra került Prince of Persia-ban halhatatlanná tette a játék főhősét. Mint ismeretes, a játékban névtelen kalandorunk sose képes elhalálozni, ha egy elvétett ugrás vagy egy párbaj során mégis szörnyet halna, akkor állandó segítőtársunk, Elika a megmentésünkre siet és visszahoz még minket a halálból. Az új szisztéma sokaknak bejött, de a vásárlók jelentős része pont emiatt fordult el a játéktól. Mattes beismerte, hogy hibázott, és hogy rosszul mérte fel a piac jelenlegi helyzetét és igényeit. Úgy hitte, hogy a videójáték-ipar, és a vásárlók már túlléptek azon a ponton, ahol megbüntetik magukat a saját hibáikért.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…