Tegnap bemutatkozott a jövő játékplatformja, az OnLive, mely lényegében teljesen feleslegessé tenné a konzolok és a PC-k meglétét. Az új szolgáltatás idén rajtolna, de már lehet jelentkezni bétatesztelni.
Hivatalos tegnap mutatták be egy sajtókonferencián az OnLive-ot, melyet a fejlesztők a jövő platformjaként hirdetnek. A Wedbush Morgan elemzője, Michael Pachter szerint életképes az ötlet és reméli, hogy a játékiparban komoly változásokat eredményez az OnLive, mely gyakorlatilag teljesen feleslegessé teszi a konzolok és a különálló PC-s játékokat, hiszen teljesen online, valós időben csatlakozhatnánk fel játszani, ahol a konzolok által ismert minőségben, például nagyfelbontásban adhatnánk át magunkat az élvezeteknek. Pachter úgy véli, a 2009-ben startoló program csak akkor lehet sikeres, ha a fejlesztők képesek lesznek mindvégig alacsony áron tartani szolgáltatásukat és sikerült megfelelő felhasználó bázist kiépítenük. Kulcskérdés, hogy a kiadók és a fejlesztőstúdiók mennyire kapnak rá az újdonságra, hiszen a csapat lételeme, hogy jó kapcsolatot ápoljon az ipar minden résztvevőjével.
Az OnLive minden bizonnyal kihatással lesz a dobozos verziók – mind konzol, mind PC – eladásaira, de talán pont ez lehet nagy előnye, hiszen rengeteg logisztikai és egyéb járulékos költségtől mentesítené a kiadókat. A szolgáltatásról részletesebb n itt olvashattok, a bétára itt jelentkezhettek, bár csak tizennyolcadik életévét betöltő, az Egyesült Államokban lakó személy regisztrálhat. Alant pedig először látható igazán akció közben. Az egyik fejlesztő egy mezei Dell laptopon keresztül futatta a Crysis-t, 720p felbontásban és teljesen zökkenőmentesen. Csekk!
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…