A hírt a GDC Mobile sajtótájékoztatón jelentette be a Sean Malatesta, az IG Fun igazgatója, aki a megerősítésen kívül szinte semmi konkrétumot nem árult el.
Malatesta elárulta, hogy már jó ideje fejleszti csapatával, az IG Funnal a Bioshock mobilos verzióját. A munkában komoly segítséget nyújtanak a 2K munkatársai, akikkel minden héten egy videókonferencia keretén belül tárgyalják meg az aktualitásokat. A játék állítólag hat fejezetet és a nagytesóval egy az egyben megegyező befejezést kínál, ami annak megfelelően alakul, hogy sikerült-e "begyűjteni" az összes Little Sistert. A konzolos verziókban tapasztalt audio kommentárok valószínűleg kimaradnak, pont a mobilok által szabott korlátok miatt, így a történet elmeselését valószínűleg szöveges naplófájlok segítségével helyettesítik. A csapat célja, hogy visszaadják a játék már megismert látványvilágát, így mobilokon is hasonló élménnyel lesz dolgunk. Például biztosan lesz a játékban dinamikus fényeffekt, ami nem kis dolog. És ha minden igaz, a casual rétegnek szóló verzió 2D-s és 3D-s verzióban is elérhető lesz, lesz mentési lehetőségünk, így nem kell mindig a checkpointokig eljutnunk. Bővebben hamarosan!
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…