A hírt a GDC Mobile sajtótájékoztatón jelentette be a Sean Malatesta, az IG Fun igazgatója, aki a megerősítésen kívül szinte semmi konkrétumot nem árult el.
Malatesta elárulta, hogy már jó ideje fejleszti csapatával, az IG Funnal a Bioshock mobilos verzióját. A munkában komoly segítséget nyújtanak a 2K munkatársai, akikkel minden héten egy videókonferencia keretén belül tárgyalják meg az aktualitásokat. A játék állítólag hat fejezetet és a nagytesóval egy az egyben megegyező befejezést kínál, ami annak megfelelően alakul, hogy sikerült-e "begyűjteni" az összes Little Sistert. A konzolos verziókban tapasztalt audio kommentárok valószínűleg kimaradnak, pont a mobilok által szabott korlátok miatt, így a történet elmeselését valószínűleg szöveges naplófájlok segítségével helyettesítik. A csapat célja, hogy visszaadják a játék már megismert látványvilágát, így mobilokon is hasonló élménnyel lesz dolgunk. Például biztosan lesz a játékban dinamikus fényeffekt, ami nem kis dolog. És ha minden igaz, a casual rétegnek szóló verzió 2D-s és 3D-s verzióban is elérhető lesz, lesz mentési lehetőségünk, így nem kell mindig a checkpointokig eljutnunk. Bővebben hamarosan!
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!
A Knights Within egy ígéretes roguelite játék, mely remek játékokból merít ötleteket, és azokat jól…
Az Oxide games műhelyéből érkezett egy 4X játék, ahol a győzelemnek nem feltétele az, hogy…