A hírt a GDC Mobile sajtótájékoztatón jelentette be a Sean Malatesta, az IG Fun igazgatója, aki a megerősítésen kívül szinte semmi konkrétumot nem árult el.
Malatesta elárulta, hogy már jó ideje fejleszti csapatával, az IG Funnal a Bioshock mobilos verzióját. A munkában komoly segítséget nyújtanak a 2K munkatársai, akikkel minden héten egy videókonferencia keretén belül tárgyalják meg az aktualitásokat. A játék állítólag hat fejezetet és a nagytesóval egy az egyben megegyező befejezést kínál, ami annak megfelelően alakul, hogy sikerült-e "begyűjteni" az összes Little Sistert. A konzolos verziókban tapasztalt audio kommentárok valószínűleg kimaradnak, pont a mobilok által szabott korlátok miatt, így a történet elmeselését valószínűleg szöveges naplófájlok segítségével helyettesítik. A csapat célja, hogy visszaadják a játék már megismert látványvilágát, így mobilokon is hasonló élménnyel lesz dolgunk. Például biztosan lesz a játékban dinamikus fényeffekt, ami nem kis dolog. És ha minden igaz, a casual rétegnek szóló verzió 2D-s és 3D-s verzióban is elérhető lesz, lesz mentési lehetőségünk, így nem kell mindig a checkpointokig eljutnunk. Bővebben hamarosan!
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…