A hírt a GDC Mobile sajtótájékoztatón jelentette be a Sean Malatesta, az IG Fun igazgatója, aki a megerősítésen kívül szinte semmi konkrétumot nem árult el.
Malatesta elárulta, hogy már jó ideje fejleszti csapatával, az IG Funnal a Bioshock mobilos verzióját. A munkában komoly segítséget nyújtanak a 2K munkatársai, akikkel minden héten egy videókonferencia keretén belül tárgyalják meg az aktualitásokat. A játék állítólag hat fejezetet és a nagytesóval egy az egyben megegyező befejezést kínál, ami annak megfelelően alakul, hogy sikerült-e "begyűjteni" az összes Little Sistert. A konzolos verziókban tapasztalt audio kommentárok valószínűleg kimaradnak, pont a mobilok által szabott korlátok miatt, így a történet elmeselését valószínűleg szöveges naplófájlok segítségével helyettesítik. A csapat célja, hogy visszaadják a játék már megismert látványvilágát, így mobilokon is hasonló élménnyel lesz dolgunk. Például biztosan lesz a játékban dinamikus fényeffekt, ami nem kis dolog. És ha minden igaz, a casual rétegnek szóló verzió 2D-s és 3D-s verzióban is elérhető lesz, lesz mentési lehetőségünk, így nem kell mindig a checkpointokig eljutnunk. Bővebben hamarosan!
Ha a Risk of Rain 2 játékmenetét megtartva annak karaktereit cicákra cseréljük, akkor nem kapunk…
Egy mesebeli utazás a perzsa mitológia világába: Ez a The Tale of Bistun!
Groteszk szörnyek, burjánzó növények és pszichológiai horror vár rád egy olyan történetben, amely a szépséget…
A Wargaming új játéka, a Steel Hunters egy online, harci robotos hősöket felvonultató lövöldözős játék,…