Nyáron debütál a Sucker Punch legújabb sandbox-akciójátéka, az Infamous, melyben tetteink befolyásolják megítélésünket. Az IGN friss előzetesében erről a karma-rendszerről olvashattuk az első részleteket.
A PlayStation 3 exkluzív, júniusban polcokra felmászó Infamous-ban egy fiktív nagyvárosban kell szuperhősként rendet teremtenünk. Persze, ha úgy tartja kedvünk, akkor főhősünk, Cole akár az erős sötét oldalára is átcsábulhat, aminek bizony látható jelei lesznek majd a játék közben. A karma-rendszer lényege, hogy hősünk megítélése folyamatosan változik, azt csakis tettei befolyásolják. Ha például segítünk a védtelen járókelőkön, akkor pozítiv értékelést kapunk, kék színű villámokat szórunk és külsőnk se változik. Azonban ha elszívjuk Empire City civil lakóinak erejét, vagy mindenféle indok nélkül rájuk támadunk, akkor megítélésünk azonnal átvált negatívba. Ilyenkor piros színű villámokkal operálhatunk, és Cole külseje is megváltozik, arca teljesen eltorzul. Összesen egyébként hét fokozat között egyensúlyozhatunk majd: a Guardian, Champion, és Hero rangok a jó, a Thug, Outlaw, és Infamous státuszok pedig a gonosz tettekkel érhetőek el.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…