Jon Blow, a Braid kiötlője és fejlesztője a brit Total PC Gaming magazinnak adott interjúban elárulta, hogy vadonatúj produkción dolgozik, amely teljesen más irányba indul el, mint a hírnevet hozó produktum.
A tavalyi esztendő egyik legsikeresebb arcade játéka egy független fejlesztőhöz Jon Blowhoz fűződik. Az úriember saját zsebből finanszírozta az Xbox LIVE Arcade-on megjelenő Braid költségeit, ami végül hihetetlen karriert futott be. A konzolos verzió sikerén felbúzdulva természetesen PC-re is készül a játék, ami március utolsó napján lesz letölthető a megfelelő fórumokon.
Blow természetesen már most a jövőre gondol, rengeteg ötlet cikázik a fejében, de a brit Total PC Gaming magazinnak adott interjúban elárulta, hogy ezekből egy már most készülőben van és a kigondolt koncepció meg se közelíti a Braid időmanipulálós, platform stílusát. Egy teljesen új irányt követ az úriember, így még nem tudni, mi sül ki az egészből.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…