Comic-Con 09 – Wanted: Weapons of Fate fejlesztői prezentáció
Egy két részes fejlesztői bemutató, valamint egy raklapnyi vadonatúj gameplay videó érkezett a svéd GRIN műhelyében készülő filmes feldolgozásból.
A Tom Clancy: Ghost Recon Advanced Warfighterrel híressé vált svéd GRIN a Bionic Commando fejlesztése mellett időt szakított a tavaly mozikba került Wanted játékadaptációjára is, mely TPS kategóriában áll majd rajthoz. Főhősünk Wesley Gibsont lesz, aki a filmben is főszereplőként volt jelent. A tervek szerint a film összes látványos szuperképessége helyet kap a játékban, így a névjegynek számító golyórepítést biztosan alkalmazhatjuk majd. Ezen kívül lehetőségünk lesz időlassításra is. Az „adrenaline time" névre keresztelt képesség egy az egyben megegyezik a Max Payne-ben megismert "bullet time"-al. Érdekesség, hogy ha kombináljuk ezen képességünket, akkor lehetőségünk lesz láthatatlanná válni és az ellenség háta mögé kerülve közelharcra kényszeríteni. A GRIN ezen kívül egy fejlestt, a Gears of War-hoz hasonló fedezékrendszeren dolgozik, mely annyiban tér majd el a nagy elődöktől, hogy a látványos, akrobatikus és iszonyatosan gyors mozdulatokkal tudunk majd a tereptárgyak között cikázni.