Evan Wells, a Naughty Dog elnöke a Joystiq-nak adott interjúban elárulta, hogy durván 20 millió dollárba fog kerülni az Uncharted 2: Among Thieves fejlesztése. Soknak tűnik?
Pedig higgyétek el, nem az, ugyanis Nathan Drake első kalandtúrája is pontosan ennyibe került, igaz, akkor teljesen a nulláról indult a fejlesztés, míg a második rész esetében a már meglévő kódot kell finomítani, felturbózni. A Joystiq-nak adott interjúban Evan Wells, a Naughty Dog elnöke éppen ezért arra is kitér, hogy pontosan mely elemek
A beszélgetésből megtudtuk, hogy míg az első rész esetében a látványra fordították a büdzsé jelentős részét, addig a második rész esetében egy mélyebb tartalom kidolgozása lesz a fő cél. Komoly renováláson esik át a játékmechanizmus, ugyanis sokkal összetettebb és komplexebb játékmenettel operál majd a Uncharted 2: Among Thieves. Az ígéretek szerint ennek megfelelően megfelelő egyensúlyt próbálnak teremteni a közelharc és a kirakós feladványok nehézsége között. A közelharci jelenetek végre dinamikusabbak, pergősebbek, életszerűbbek lesznek, a fegyveres ütközetekben pedig végre mozgás közben is célozhatunk, továbbá megoldották a célzás kérdését falramászás, valamiről lógás, futás és fedezékbe bújás közepette is. További finomhangolást eszközöltek a fedezék mögötti létünk kapcsán is, ugyanis ezúttal nemcsak célozhatunk, de akár bujkálva mozoghatunk is, ami egy-egy vérre menő ütközetben igencsak előnyünkre lehet. Ezt a folytonosságot hivatott erősíteni a töltő képernyő majdani hiánya, valamint a filmszerű átvezetők is azt az érzetet póbálják majd kelteni bennünk, hogy valójában egy nagyon pergős, akciódús mozi részesei vagyunk. Az újítások armadáját természetesen a régóta elérhető SIXAXIS is támogatni fogja, melyre jó példa a gránátok eldobása közbeni reakciója a kontrollernek.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!