Nehéz szülés volt, de csak sikerült átlépnie mindkét alkotásnak a bűvös egymilliós álomhatárt, így talán megmenekülhet mindkét franchise.
Az előző évben az EA több olyan innovatív produkciót is kipréselt magából, ami korábban nem volt jellemző a cégre, hiszen a sorozatos rókabőrök és folytatások armadája jellemezte a kaliforniai csapat profilját. Szerencsére John Riccitello nehezen, de felismerte a problémát, így 2008-ban olyan kreatív és innovatív, újító játékokat dobtak piacra, mint a Dead Space vagy a Mirror’s Edge. A újító szándék sajnos nem fizetődött ki a cégnek, helyette olyan alkotásokat fogytak nagyon jól, mint a pocsékra sikeredett Need for Speed: Undercover. Ez kitűnően jelzi, hogy a vásárlók többsége még mindig a címre és a névre esküszik, az, hogy tulajdonképpen mit is tartalmaz a korong, már mellékes.
Éppen ezért üdvözölendő a hír, miszerint a Dead Space és a Mirror’s Edge is átlépte az egymilliós eladási álomhatárt, így talán a több epizódosra tervezett franchise-ok valóban talpon maradnak és a jövőben még számíthatunk rájuk.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…