Egymillió eladott Mirror’s Edge és Dead Space korong
Nehéz szülés volt, de csak sikerült átlépnie mindkét alkotásnak a bűvös egymilliós álomhatárt, így talán megmenekülhet mindkét franchise.
Az előző évben az EA több olyan innovatív produkciót is kipréselt magából, ami korábban nem volt jellemző a cégre, hiszen a sorozatos rókabőrök és folytatások armadája jellemezte a kaliforniai csapat profilját. Szerencsére John Riccitello nehezen, de felismerte a problémát, így 2008-ban olyan kreatív és innovatív, újító játékokat dobtak piacra, mint a Dead Space vagy a Mirror’s Edge. A újító szándék sajnos nem fizetődött ki a cégnek, helyette olyan alkotásokat fogytak nagyon jól, mint a pocsékra sikeredett Need for Speed: Undercover. Ez kitűnően jelzi, hogy a vásárlók többsége még mindig a címre és a névre esküszik, az, hogy tulajdonképpen mit is tartalmaz a korong, már mellékes.
Éppen ezért üdvözölendő a hír, miszerint a Dead Space és a Mirror’s Edge is átlépte az egymilliós eladási álomhatárt, így talán a több epizódosra tervezett franchise-ok valóban talpon maradnak és a jövőben még számíthatunk rájuk.