Eredetileg 2008 végén debütált volna PC-n az Xbox Live Arcade egyik legsikeresebb produkciója, a Braid, de a játékot fejlesztő Jonathan Blow inkább idénre tolta a debütálást, ami március végén lesz esedékes.
Jonathan Blow dizájner saját fejlesztésű platformja, a nyáron XBLA-n debütált Braid eredetileg idén október és december között érkezett volna PC-re, azonban a Blow letett erről, mert véleménye szerint az idei nagy őszi kínálatban homályba veszett volna amúgy fantasztikus produkciója. Az úriember saját blogján így arról számolt be, hogy 2009-ben, valamikor február és március között készül el a PC-s átirat.
Ma délelőtt végül befutott a hivatalos megjelenési dátum, azaz március 31-én lesz letölthető a játék, ami egyrészt valószínűleg kap egy Steam-es verziót, valamint a Stardock gondozásában is elérhető lesz egy online disztribúciós rendszeren keresztül. A Braid PC-s verziója 20 dollárba fog kerülni.
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…
Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…