A dán Game Reactor nemrég részletesen foglalkozott a Rocksteady készülő Batman-adaptációjából és a gyűjtőmunkájuk eredményeként több érdekességre is fény derült.
A Batman: Arkham Asylum hivatalos bejelentésekor a játékot fejlesztő Rocksteady egyértelműen leszögezte, hogy nem egy mezei akciójátékkal lesz dolgunk, hanem élve a műfaji stílusok keverésével, szerepjáték elemek tömkelegét zsúfolják bele produkciójukba. Az eredmény egy látványos, közelharcra és karakterfeljődésre kihegyezett, nyomozós stílusú játék lett, melyben Batman nemcsak üt, vág, hanem spéci eszközeit felhasználva próbál túljárni az Arkham elmegyógyintézett lakói eszén.
A dán Game Reactor utánajárt, hogy pontosan mit is terveznek RPG-elemek címszó alatt a játékba préselni és a fejlesztőkkel folytatott beszélgetés során kiderült, hogy Batman fejlődési rendszert kap, így tapasztalati pontokat gyűjthetünk, amikért cserébe új képességeket és új kütyüket is kaphatunk. Utóbbiakat főleg olyan alkalmakkor tudjuk kamatoztatni, amikor a nyers, puszta erő már nem megoldás. És higgyétek el, sok ilyen eset lesz az idén debütáló játékban!
Point and Click kalandjáték időutazással. Csak nehogy megváltoztassuk a jövőt...
A La Quimera egy látványos FPS Shooter ami a Crysis játékok nyomdokaiba szeretne lépni, azonban…
A Chains of Freedom-ot kapjuk, ha az XCOM-ot áthelyezzük Kelet Európába, és az űrlényeket body-horror…
Szabadság és felfedezés, kezünkben a sors és a túlélés.
Te mit tennél meg a munkahelyed megtartásáért?
A Phantom Brave: The Lost Hero a 2004-es Phantom Brave folytatása, és bár a sorozat…