A Game Informer magazin januári számában egy 10 oldalas exkluzív cikk keretén belül leplezte le az offline újság a Naughty Dog PS3-exkluzív alkotását, az Uncharted 2: Among Thieves-et. Ebből a cikkből ollóztuk össze az érdekesebb infókat!
Az első információkat a Game Informer magazin januári kiadványa szállította, egészen pontosan tíz oldalon keresztül, így bőven volt miből szemezgetni, mikor az előzetes megírására adtuk a fejünket.
A folytatás története során ezúttal Marco Polo elveszettnek hitt hajója után fogunk nyomozni, így a híres kalandor kínai túrájának ismert helyszínei mellett számos egzotikus tájra ellátogathatunk. A GI szerkesztősége által megtekintett demóban például egy romokban heverő városban terelgették Nathan-t, a főhőst és egyesek szerint Nepálban járhattunk ez idő tájt. Kalandjaink során egyelőre úgy fest, hogy egy eddig teljesen ismeretlen ifjú hölgy, nevezetesen Chloe Frazer lesz majd a kísérőnk. Egyelőre nem tudni, hogy az első részben megismert Elena és Sully sorsa mi lesz, de nagyon úgytűnik, hogy ők ezúttal nem kapnak szerepet az Among Thieves-ben. Mondjuk itt érdemes megemlíteni, mint érdekes adalék, hogy Chloe egy igazán belevaló, rámenős karakter lesz, ugyanis a magazin állítása szerint a Claudia Black – Stargate SG-1, Fargate – által megszólaltatott karakter kezében kitűnően áll majd a rakétavető, mint lehetséges új csúzli. Nathan Drake-t továbbra is Nolan North fogja megszólaltatni, tehát ezen a fronton se változtatott a Naughty Dog legénysége.
A játékmenetben azonban rengeteg új elemet szeretnének beleszőni a fejlesztők, akik elmondásuk szerint nem szeretnék, ha a játékosok Lara Croft férfi kivetülését látnák a főhősben. Éppen ezért sokkal összetettebb és komplexebb játékmenettel operál majd a Uncharted 2: Among Thieves. Az ígéretek szerint ennek megfelelően megfelelő egyensúlyt próbálnak teremteni a közelharc és a kirakós feladványok nehézsége között. A közelharci jelenetek végre dinamikusabbak, pergősebbek, életszerűbbek lesznek, a fegyveres ütközetekben pedig végre mozgás közben is célozhatunk, továbbá megoldották a célzás kérdését falramászás, valamiről lógás, futás és fedezékbe bújás közepette is. További finomhangolást eszközöltek a fedezék mögötti létünk kapcsán is, ugyanis ezúttal nemcsak célozhatunk, de akár bujkálva mozoghatunk is, ami egy-egy vérre menő ütközetben igencsak előnyünkre lehet. Ezt a folytonosságot hivatott erősíteni a töltő képernyő majdani hiánya, valamint a filmszerű átvezetők is azt az érzetet póbálják majd kelteni bennünk, hogy valójában egy nagyon pergős, akciódús mozi részesei vagyunk. Az újítások armadáját természetesen a régóta elérhető SIXAXIS is támogatni fogja, melyre jó példa a gránátok eldobása közbeni reakciója a kontrollernek.
A fejlesztők lehetőségeikhez mérten teljes egészében szeretnék most már kihasználni a PS3-ban rejlő potenciált. Állításuk szerint az első rész mindössze 30-40%-át használta fel a PlayStation 3 erőforrásainak, a folytatásban ez a mutató akár a 100%-ot is elérheti. Az előzetes képek alapján akár még igazság alapja is lehet a kijelentésnek, mert a játék valóban gyönyörűen fest, továbbá ha figyelembe vesszük, hogy az ígéretek szerint teljesen lélegző, élő, valósághű környezetekben barangolhatunk, ahol minden elemmel interakcióba léphetünk, továbbá azok mindegyik valóban részei a játék világának. A zenei aláfestésért ezúttal is Greg Edmonson komponálja, aki az első rész dallamaiért volt felelős volt anno.
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!