A Game Informer magazin januári számában egy 10 oldalas exkluzív cikk keretén belül leplezte le az offline újság a Naughty Dog PS3-exkluzív alkotását, az Uncharted 2: Among Thieves-et. Ebből a cikkből ollóztuk össze az érdekesebb infókat!
Az első információkat a Game Informer magazin januári kiadványa szállította, egészen pontosan tíz oldalon keresztül, így bőven volt miből szemezgetni, mikor az előzetes megírására adtuk a fejünket.
A folytatás története során ezúttal Marco Polo elveszettnek hitt hajója után fogunk nyomozni, így a híres kalandor kínai túrájának ismert helyszínei mellett számos egzotikus tájra ellátogathatunk. A GI szerkesztősége által megtekintett demóban például egy romokban heverő városban terelgették Nathan-t, a főhőst és egyesek szerint Nepálban járhattunk ez idő tájt. Kalandjaink során egyelőre úgy fest, hogy egy eddig teljesen ismeretlen ifjú hölgy, nevezetesen Chloe Frazer lesz majd a kísérőnk. Egyelőre nem tudni, hogy az első részben megismert Elena és Sully sorsa mi lesz, de nagyon úgytűnik, hogy ők ezúttal nem kapnak szerepet az Among Thieves-ben. Mondjuk itt érdemes megemlíteni, mint érdekes adalék, hogy Chloe egy igazán belevaló, rámenős karakter lesz, ugyanis a magazin állítása szerint a Claudia Black – Stargate SG-1, Fargate – által megszólaltatott karakter kezében kitűnően áll majd a rakétavető, mint lehetséges új csúzli. Nathan Drake-t továbbra is Nolan North fogja megszólaltatni, tehát ezen a fronton se változtatott a Naughty Dog legénysége.
A játékmenetben azonban rengeteg új elemet szeretnének beleszőni a fejlesztők, akik elmondásuk szerint nem szeretnék, ha a játékosok Lara Croft férfi kivetülését látnák a főhősben. Éppen ezért sokkal összetettebb és komplexebb játékmenettel operál majd a Uncharted 2: Among Thieves. Az ígéretek szerint ennek megfelelően megfelelő egyensúlyt próbálnak teremteni a közelharc és a kirakós feladványok nehézsége között. A közelharci jelenetek végre dinamikusabbak, pergősebbek, életszerűbbek lesznek, a fegyveres ütközetekben pedig végre mozgás közben is célozhatunk, továbbá megoldották a célzás kérdését falramászás, valamiről lógás, futás és fedezékbe bújás közepette is. További finomhangolást eszközöltek a fedezék mögötti létünk kapcsán is, ugyanis ezúttal nemcsak célozhatunk, de akár bujkálva mozoghatunk is, ami egy-egy vérre menő ütközetben igencsak előnyünkre lehet. Ezt a folytonosságot hivatott erősíteni a töltő képernyő majdani hiánya, valamint a filmszerű átvezetők is azt az érzetet póbálják majd kelteni bennünk, hogy valójában egy nagyon pergős, akciódús mozi részesei vagyunk. Az újítások armadáját természetesen a régóta elérhető SIXAXIS is támogatni fogja, melyre jó példa a gránátok eldobása közbeni reakciója a kontrollernek.
A fejlesztők lehetőségeikhez mérten teljes egészében szeretnék most már kihasználni a PS3-ban rejlő potenciált. Állításuk szerint az első rész mindössze 30-40%-át használta fel a PlayStation 3 erőforrásainak, a folytatásban ez a mutató akár a 100%-ot is elérheti. Az előzetes képek alapján akár még igazság alapja is lehet a kijelentésnek, mert a játék valóban gyönyörűen fest, továbbá ha figyelembe vesszük, hogy az ígéretek szerint teljesen lélegző, élő, valósághű környezetekben barangolhatunk, ahol minden elemmel interakcióba léphetünk, továbbá azok mindegyik valóban részei a játék világának. A zenei aláfestésért ezúttal is Greg Edmonson komponálja, aki az első rész dallamaiért volt felelős volt anno.
Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…
Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…
A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…