Halo 3 – Többjátékos mód 1999-ből Quake 3 módra
A Splash Damage alapítója, Paul Wedgwood az EDGE magazinnak adott interjúban a Halo 3 multijáról is nyilatkozott.
Wedgewood mondandóját a következő, éppen fejlesztés alatt álló munkájával kezdte, melynek vezető platformja a PlayStation 3 lett, ugyanis a Splash Damage alapítója szerint erre a legnagyobb kihívás fejleszteni, így a későbbi portolás már gyerekjáték lesz.
Az úriember ezen kívül arról is szót ejt, hogy az igazán mély játékmenettel rendelkező produkciók nagyon hiányoznak a konzolos felhozatalból, majd példaként a Halo 3-at és a Call of Duty 4-et említette meg, pontosabban azok többjátékos módját, melyekről úgy vélekedett, hogy előbbi az 1999-es Quake 3-ból merít, míg a Call of Duty a 2001-es Counter-Strike modern köntösbe ágyazott hasonmása.