Sokakat felháborított, hogy három felvonásban tálalja a StarCraft második részét a Blizzard, és egyesek azonnal arra következtettek, hogy minél több pénzt akar legombolni rólunk a csapat, pedig erről szó sincs.
Az új koncepció amúgy sokakban felháborodást keltett, hiszen egy sikeres franchise folytatását három részre szabdalva egyből mindenki arra gondol, hogy minél több pénzt akar legombolni a játékosokról a fejlesztőcsapat, azonban a Blizzard COO-ja, Paul Sams ezt a feltevést azonnal elhesegette és a leszögezte, hogy erről szó se volt. A csapat célja, hogy minőségi, az első rész hírnevéhez méltó minőséget képviselő produkciót tegyen le az asztalra a Blizzard. A kezdetekben senki nem gondolta, hogy ekkorára hízik a tartalom, éppen ezért hozták meg ezt a döntést. A motiváció tehát nem a pénz volt, aki pedig ezt állítja, az hazudik – jelentette ki Sams.
A STALKER és Escape from Tarkov nyomdokait követve a ZERO Sievert egy singleplayer játékba helyezi…
Sárkányok és kazamaták várnak rád, vedd hát kezedbe a kardot, íjat és baltát!
A Warner Bros. Discovery jóvoltából megnéztük az első négy Dűne-részt. Spoilermentes beszámoló következik.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…