Richard Gaetan, a Far Cry 2 multiplayer részlegének producere manapság egyre többet nyilatkozik. Ezúttal a Call of Duty 4-ről zeng ódákat, amit a fejlesztői napló harmadik felvonásával fejelünk meg.
"Tavaly ősszel, mikor megjelent a játék, rengeteget játszottunk a csapat tagjaival, majd mindig leültünk és megbeszéltük tapasztalatainkat. Sokan úgy gondolták, hogy pontosan ez az, amire szükségünk van, de mi nemet mondtunk, ugyanis a mi technológiánk és a játék mechanizmusa teljesen eltér a Call of Duty stílusától. "
"Meg akartuk tartani a legkirályabb elemeket, mint például ilyen volt a fejlődési rendszer, de a mi esetünkben sajnos nem úgy működött, mint a Call of Duty 4 esetében, így az egész kicsit kaotikusnak hatott, így letettünk róla. Az egész valahogy nem akart együttműködni a hatalmas térképekkel, a dinamikus rombolással, a tűz használhatóságával. Így aztán úgy döntöttünk, hogy az egyjátékos mód elemeit ültetjük át a multiplayerbe, csak az egészet felgyorsítjuk, hiszen sokkal pergősebb játékélményben lesz részünk többjátékos módban."
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!