16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Befutott a legújabb Dead Space fejlesztői napló, melyben a játék animációjával kapcsolatos tudnivalókat osztják meg a fejlesztők.

A legutóbbi fejlesztői mendemondában az EA Redwood Shore munkatársai a Halloween-kor érkező Dead Space egyik érdekes ficsőrjéről, a Zero-G-ről meséltek, mely a játékmechanizmus egyik alappirékent van a jelen a játékan. A mostani bemutatóban az animációról és annak hátteréről tudhatunk meg többet, ráadásul mindez szorosan összefügg a fent említett 0 gravitáció effektussal.

Legfrissebb bejegyzések

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19