John Carmack a Shacknews-nak adott interjúban mesélt a Quake MMO felmerülő tervéről és a webalapú fejlesztés nehézségeiről.
Az egyik, hogy a csapat tisztában van vele, hogy még ma is mennyi rizikóval és milyen hatalmas költségekkel jár egy MMO fejlesztése, a másik pedig, hogy ezen a téren semmilyen tapasztalatuk nincs, így tényleg merész húzás lenne bevállalni egy online mókára kihegyezett játék fejlesztését. Carmack azt is elmondta, hogy a Quake 3: Arena készülő portolása, a Quake Live is komoly nehézségek árán akar megszületni, ugyanis nem sok tapasztalatuk van a webes fejlesztések terén. A programozó be is ismerte, hogy alábecsülték e webes kihívást.
A World of Tanks 15. évfordulójának alkalmából egyéb különleges események és játékbeli tartalmak mellett a…
Regisztrálj, és játssz ingyenesen a Steamen a Steel Hunters első szezonjával.
Áprilisban indul csak be igazán a megújult Max. Jön a The Last Of Us második…
Francis Coulombe megmutatta nekünk, milyen egy igazán jól kidolgozott body horror RPG.