GC 2008 – Prince of Persia: Next Gen – Interjú Michael McIntyre-vel

16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az újragondolt Prince of Persia pályatervezőjével beszélgetett a GT munkatársa. McIntyre rengeteg érdekességet árul el a cell-shaded technológiát alkalmazó produktumról.

Michael McIntyre, a Prince of Persia: Next Gen vezető pályatervezője az interjúban elárulja, hogy szerinte merre is tart és mivé lesz a Herceg új kalandja, illetve a fejlesztés nehézségeiről is elárul ezt-azt. Aki esetleg a tömény gameplay jelenetekre vágyik, az kattanjon IDE, ugyanis hét percnyi videóanyag várja!

Legfrissebb bejegyzések

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02

MAX – 2024. novemberi ajánló

Novemberben jönnek a rosszfiúk (Bad Boys-filmek), lesznek Nicholas Cage- és Dustin Hoffman-válogatások, továbbá érkezik az…

2024-11-02

Star Trek játékmód a World of Warshipsben

A legendás Star Trek franchise három új, nem mindennapi hadművelettel tér vissza, új hajókat, parancsnokokat…

2024-11-02

Flowstone Saga – Játékteszt

JRPG puzzle alapú csatákkal.

2024-11-01