GC 2008 – Prince of Persia: Next Gen – Interjú Michael McIntyre-vel

16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az újragondolt Prince of Persia pályatervezőjével beszélgetett a GT munkatársa. McIntyre rengeteg érdekességet árul el a cell-shaded technológiát alkalmazó produktumról.

Michael McIntyre, a Prince of Persia: Next Gen vezető pályatervezője az interjúban elárulja, hogy szerinte merre is tart és mivé lesz a Herceg új kalandja, illetve a fejlesztés nehézségeiről is elárul ezt-azt. Aki esetleg a tömény gameplay jelenetekre vágyik, az kattanjon IDE, ugyanis hét percnyi videóanyag várja!

Legfrissebb bejegyzések

LIMINAL SHIFT – Betekintő

Liminal spaces játék az Unreal Engine 5 összes szépségével.

2025-02-15

Megjelent a Tomb Raider IV-VI Remastered gyűjtemény

A Tomb Raider sorozat klasszikus epizódjainak felújított változatai immár elérhetők modern platformokon.

2025-02-15

Fera: The Sundered Tribes – betekintő

A Fera: The Sundered Tribes egy sandbox nyílt világú játék, mely Monster Hunter és Legends…

2025-02-15

The Legend of Heroes: Trails through Daybreak II – játékteszt

A zseniális The Legend of Heroes: Trails through Daybreak közvetlen folytatása röviddel annak lezárása után…

2025-02-13