GC 2008 – Prince of Persia: Next Gen – Interjú Michael McIntyre-vel

17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az újragondolt Prince of Persia pályatervezőjével beszélgetett a GT munkatársa. McIntyre rengeteg érdekességet árul el a cell-shaded technológiát alkalmazó produktumról.

Michael McIntyre, a Prince of Persia: Next Gen vezető pályatervezője az interjúban elárulja, hogy szerinte merre is tart és mivé lesz a Herceg új kalandja, illetve a fejlesztés nehézségeiről is elárul ezt-azt. Aki esetleg a tömény gameplay jelenetekre vágyik, az kattanjon IDE, ugyanis hét percnyi videóanyag várja!

Legfrissebb bejegyzések

While Waiting – Betekintő

Ha már úgyis várni kell, játsszunk egyet...

2025-04-07

Mostroscopy – Játékteszt

Luchador harc az 50-es évek stílusában.

2025-04-07

Look Outside – játékteszt

Francis Coulombe megmutatta nekünk, milyen egy igazán jól kidolgozott body horror RPG.

2025-04-07

Blow it up – Betekintő

Ismerős mechanikák új köntösben.

2025-04-07

Shift’n Slay – Betekintő

Légy akcióhős egy körökre osztott roguelike stratégiában!

2025-04-02