Kategóriák: PlayStation 3 hírek

GC 2008 – Szállingozó részletek a Heavy Rain-ből

16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A GameSpotnak és az Eurogamernek adott interjút a játék vezető direktora, David Cage, aki rengeteg érdekességet árult el a Quantic Dream készülő alkotásáról.

A GameSpot-nak adott nyilatkozatában David Cage, a játék direktora elárulta, hogy hősnőnk egy riporter lesz, Madison, aki egy sorozatgyilkos után kezd el nyomozni, aki tettei után kitömi áldozatait. Az interjúból kiderül, hogy az irányítás hasonló a Fahrenheithez, vagyis amint olyan tárgyhoz ér hősünk, amivel interakcióba léphet a rendszer azonnal előhozza a cselekvési lehetőségeket. Az irányítás két részre bontható, ugyanis a fejlesztők szokatlan módon külön járást és fejmozgatást tesznek lehetővé. Utóbbit az analógkarral hajthatjuk végre.

A videóban látott jelenetről kiderült, hogy egy vágott verzióról van szó, így a jelenet utáni érdekességekről lemaradtunk, de Cage elárulta, hogy Madison a házban való kutakodás során vérnyomokra és kitömött hullákra bukkan, a sorozatgyilkos pedig pont ekkor ér haza. Szintén a Fahrenheitből átvett megoldás, hogy ezt osztott képernyőn tudatja velünk a gép. Rengeteg választási lehetőség közül válogathatunk, hogy hogyan is reagáljuk le az adott szituációt. Akár elbújhatunk – állítólag több mint 30 féle hely áll erre rendelkezésre a látott küldetésben -, hívhatjuk a rendőrséget vagy akár neki is támadhatunk az ellenfélnek. A már látott első gameplay videó alatt látható mozzanatokban végül ezen lehetőséget választotta Cage, aki elárulta, hogy a történet iszonyatosan szerteágazó, így nem kell meglepődni, ha például Madison meghal. Ugyanis a riportenő bármikor meghalhat. Hogy végül a történet továbbgöngyölítése hogyan zajlik, egyelőre nem tudni, de mivel négy főhőse lesz a játéknak, valószínűsíthető, hogy a cselekmény egy másik szereplőre ugrik át. Állítólag 60 különböző, meglepetéseket és fordulatokat kínáló helyszínen lesz valamiféle dolgunk.

Az Eurogamernek adott interjúból megtudhattuk, hogy terveznek majd demót kiadni a Heavy Rainből, igaz mindezt úgy próbálják majd tálalni, hogy abszolút ne legyen spoileres a dolog. Cage elmondása szerint Hollywood-i forgatókönyvírók egész csapata dolgozik a sztorin, mely mint korábban említettem, tele van változatos, fordulatos eseményekkel.

A letölthető tartalmakról való csevelyt még korainak tartja, de annyit elárult a direktor, hogy már szóba került házon belül ennek a lehetősége is, de szerinte mindenképpen tudni kell, hogy a folytatásban milyen sztorit akar elmesélni, egyáltalán van-e olyan alapanyagunk, amit érdemes elmesélni, úgyhogy egyelőre nem tudni, hogy lesznek-e DLC-ék.

Megosztás
Közzétette:
Shifty

Legfrissebb bejegyzések

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12

New Arc Line – Korai Hozzáférés betekintő

Az Arcanum inspirálta New Arc Line egy ígéretes CRPG, azonban egyelőre a kiforratlanabb Early Access…

2024-12-11