Kategóriák: Hírek

QuakeCon 2008: Az X360 jobb platform

16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az éppen zajló QuakeCon-on adott interjút az Eurogamer csapatának John Carmack, az id Software feje, aki szerint az X360 fejlesztés szempontjából sokkal jobb platform, mint riválisai.

Carmack úgy véli, hogy ha "modern embereknek" akar fejleszteni valamelyik csapat, akkor mindenképpen érdemes X360-ra készíteni a játékot, ugyanis véleménye szerint hiába rendelkezik jobb képességekkel a PS3, ahhoz hogy sikeres játékot készítsenek rá, mindenképpen le kell térni a saját útjáról az adott csapatnak. Carmack szerint ha valaki olyan játékot akar csinálni, amit az emberek kedvelni fognak, akkor X360-ra kell fejleszteni.

Legfrissebb bejegyzések

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20

Alchemist: The Potion Monger – játékteszt

Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!

2024-11-19