Todd Howard arról beszélt, hogy hogyan is tervezik kivitelezni a hatalmas szabadság fok és a tömény erőszak, még fogyasztható elegyének elkészítését.
A játékban töményen találkozunk majd erőszakkal, szolgasággal, drogokkal és ebben a környezetben élő gyermekekkel, valójában sokkal töményebben, mint az eddigi részekben, illetve egyéb játékokban – kezdte Howard, mikor a játék felnőtt tartalmáról kérdezték. Egyébként a meztelenséggel és gyermekgyilkosságokkal kapcsolatban annyit tudok mondani, hogy ezek egyike sem illik bele a játék világába.
Majd mindezt bővebben kifejtette: Egyszerűen nem lesz a játékosnak módja arra, hogy gyermekgyilkossá váljon. Ennek több oka is van. Egyrészt így egyszerűen nem tudnánk eladni a programot sehol, senkinek. Természetesen nem ez az egyetlen oka a dolognak. Sosem akartunk olyan programot létrehozni, mely arra ösztönöz, hogy az első utadbaakadó gyerek fejét széttrancsírozd, már csak a játék meglehetősen élethű grafikai megvalósítása miatt sem. Azt eleinte nem tudtuk, hogyan kezeljük majd a dolgot, az viszont biztos volt, hogy ha megölsz egy gyermeket, az nagyon nagy rossz pontot jelent, főleg egy olyan rendszernél, mint a VATS.
Végül úgy oldottuk meg, hogy minden megtámadott gyerek azonnal menekülőre fogja és emellett a környéken lévő összes NPC az ő pártjukat fogja majd, így legalább egészségügyi szempontokból nem lesz tanácsos ilyesmiket csinálni.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…