A játék producere mesélt az E3-on a Mirror’s Edge történetének tálalási módjáról.
"Ez egy lineáris sztori. Igazi kontrasztot akartunk teremteni a történetmesélés és a videójáték között, így a különleges látványilág helyett 2D-ben gondolkodtunk a sztori mesélése közben. A játék fontos részét képzi a történet, így a 2D-s animációs stílus igazán egyedi ízt ad majd az egésznek."
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…
Egy alkimista szimulátor szerepjátékos elemekkel, ez az Alchemist: The Potion Monger!