Rajongók tízezrei követelik a Diablo III művészeti vezetőjének fejét, ráadásul egyes spekulánsok szerint az Activison komoly nyomást gyakorol a Blizzardra, hogy készüljön konzolos verzió is.
Első körben talán érdemes a rajongók által indított petícióról egy-két szót ejteni. A legelvetemültebb fanatikusok nem tetszésüknek adtak hangot, ugyanis szerintük a harmadik rész képi világa szó szerint a World of Warcraftra hajaz. Állításuk szerint a sok-sok átemelt elem megöli a korábbi Diablok gótikus, darkos, rideg hangulatát, így egy petíciót indítottak, hogy a Blizzard változtasson a helyzeten. A fejlesztőcsapat részéről Keith Lee, a játék producere szólalt fel. Az MTV-nek adott interjúban elárulta, hogy a csapat számára az a fontos, hogy minél több visszajelzést kapjanak, hiszen céljuk egy olyan minőségi termék elkészítése, mely egyértelműen a játékosokat szolgálja ki. Ellenben mondandóját azzal is kiegészítette, hogy a Diablo 3 kezdeti fázisa óta fontos szerepet kaptak az élénk színek, ugyanis céljuk az, hogy ezzel a legapróbb részletet is kiemeljék és élvezhetőbbé, látványosabbá tegyék a játékot. Lee azzal érvelt, hogy az első két részben főleg katakombák és börtönök dohos, vérrel átitatot falai között kellett kalandoznunk, azonban a harmadik részben sokkal nagyobb szerepet kapnak a nyílt, felszíni terepek. A petícióra itt tudtok szavazni, illetve érdemes a legaljára görgetni az oldalt, mert rajongók által készített terveket is megcsodálhattok.
A Diablo 3-mal kapcsolatos másik kényes kérdés, hogy vajon érkezik-e konzolra. Állítólag az Activison nagyon szeretné, ha nemcsak PC-re és Mac-re debütálna a játék. Ez érthető is, hiszen a "pénz beszél" elvből kiindulva közel 10 millió korongot tudnának elszórni csak konzolokra, tehát egyértelmű anyagi siker lehetne a játék. Az egyik neves elemző, Michael Pachter szerint butaság felesleges spekulációkba bocsátkozni, hiszen a Blizzard olyan helyzetben van, hogy könnyen ellent mondhat az Activisonnek, ráadásul a két fél kapcsolata Pachter állítása szerint nagyon jó, szó sincs parancsolgatásokról és viszályokról. Mindkét fél célja, hogy a minőségi szórakoztatás jegyében egy kiváló, játékosok millióit monitor elé szögező alkotás készüljön el.
Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...
A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…
Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…
2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…
A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…