16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Rajongók tízezrei követelik a Diablo III művészeti vezetőjének fejét, ráadásul egyes spekulánsok szerint az Activison komoly nyomást gyakorol a Blizzardra, hogy készüljön konzolos verzió is.

Nincs könnyű helyzetben a Blizzard csapata. Közel nyolc esztendőnyi várakozás után a hétvégén tartott párizsi Worldwide Invitational rendezvényen hivatalosan is bejelentették a Diablo harmadik részének készültét. Az elmúlt napokban gyakorlatilag minden második hír a játékkal kapcsolatos, így a mai szórásból szemezgettünk.

Első körben talán érdemes a rajongók által indított petícióról egy-két szót ejteni. A legelvetemültebb fanatikusok nem tetszésüknek adtak hangot, ugyanis szerintük a harmadik rész képi világa szó szerint a World of Warcraftra hajaz. Állításuk szerint a sok-sok átemelt elem megöli a korábbi Diablok gótikus, darkos, rideg hangulatát, így egy petíciót indítottak, hogy a Blizzard változtasson a helyzeten. A fejlesztőcsapat részéről Keith Lee, a játék producere szólalt fel. Az MTV-nek adott interjúban elárulta, hogy a csapat számára az a fontos, hogy minél több visszajelzést kapjanak, hiszen céljuk egy olyan minőségi termék elkészítése, mely egyértelműen a játékosokat szolgálja ki. Ellenben mondandóját azzal is kiegészítette, hogy a Diablo 3 kezdeti fázisa óta fontos szerepet kaptak az élénk színek, ugyanis céljuk az, hogy ezzel a legapróbb részletet is kiemeljék és élvezhetőbbé, látványosabbá tegyék a játékot. Lee azzal érvelt, hogy az első két részben főleg katakombák és börtönök dohos, vérrel átitatot falai között kellett kalandoznunk, azonban a harmadik részben sokkal nagyobb szerepet kapnak a nyílt, felszíni terepek. A petícióra itt tudtok szavazni, illetve érdemes a legaljára görgetni az oldalt, mert rajongók által készített terveket is megcsodálhattok.

A Diablo 3-mal kapcsolatos másik kényes kérdés, hogy vajon érkezik-e konzolra. Állítólag az Activison nagyon szeretné, ha nemcsak PC-re és Mac-re debütálna a játék. Ez érthető is, hiszen a "pénz beszél" elvből kiindulva közel 10 millió korongot tudnának elszórni csak konzolokra, tehát egyértelmű anyagi siker lehetne a játék. Az egyik neves elemző, Michael Pachter szerint butaság felesleges spekulációkba bocsátkozni, hiszen a Blizzard olyan helyzetben van, hogy könnyen ellent mondhat az Activisonnek, ráadásul a két fél kapcsolata Pachter állítása szerint nagyon jó, szó sincs parancsolgatásokról és viszályokról. Mindkét fél célja, hogy a minőségi szórakoztatás jegyében egy kiváló, játékosok millióit monitor elé szögező alkotás készüljön el.

Legfrissebb bejegyzések

PlayIT 2024, ősz – Élménybeszámoló

Kint jártunk a megújult PlayIT-en. Felnőtt-gamer beszámoló következik...

2024-11-25

Jövő nyáron jön a Rosszfiúk 2, most viszont itt a szinkronos előzetese

A Rosszfiúk főszereplői ugyan jó útra tértek (de tényleg!), de olybá tűnik, hogy meggyűlik a…

2024-11-22

Monarchy – Teszt

Mit kapunk, ha különböző zsánereket egybeolvasztunk? Egy nagyon aranyos stratégiai játékot, amelyben király és királyné…

2024-11-21

Befutott a Mission Impossible – A végső leszámolás szinkronos előzetese

2025 májusában érkezik a hazai mozikba a második, immáron végső leszámolásos Mission Impossible-film, amelyben valószínűleg…

2024-11-21

Riven – Játékteszt

Egy régi klasszikus átültetve a modern korba.

2024-11-21

Neva – Teszt

A videojátékok mint művészeti alkotásokként is jelen vannak a világunkban, és ennek ékes példája a…

2024-11-20