16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A játék fejlesztői bemutatják nekünk a játék egyik erősségét, a részletesen rombolható épületeket.Már a széria első részének is a leg figyelemre méltóbb része a rombolás volt, a harmadik résznél, a Red Faction: Guerrilla-nál sem lesz ez másképp. A közel két és fél perces videóbemutatóban James Hague fődesigner, Jasen Whiteside főtervező, Eric Arnold főprogramozó és Lori Zawada tervező koordinátor mesélnek a destruktív „hozzáállásról”.

Legfrissebb bejegyzések

Void Train – Korai Hozzáférés betekintő

A VoidTrain egy rendkívül ígéretes Korai Hozzáférésű játék, ami jelenleg nem tud felérni a témájában…

2024-12-24

A World of Warships: Legends új, ünnepi tartalmai

A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…

2024-12-20

Worshippers of Cthulhu – Korai Hozzáférés betekintő

A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…

2024-12-17

Jön a Wargaming új mech shootere, a Steel Hunters

Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…

2024-12-13

Temporal Purge: Z – Korai Hozzáférés betekintő

A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…

2024-12-13

Dimensionals – Korai Hozzáférés betekintő

A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…

2024-12-12