A játék fejlesztői bemutatják nekünk a játék egyik erősségét, a részletesen rombolható épületeket.Már a széria első részének is a leg figyelemre méltóbb része a rombolás volt, a harmadik résznél, a Red Faction: Guerrilla-nál sem lesz ez másképp. A közel két és fél perces videóbemutatóban James Hague fődesigner, Jasen Whiteside főtervező, Eric Arnold főprogramozó és Lori Zawada tervező koordinátor mesélnek a destruktív „hozzáállásról”.
A VoidTrain egy rendkívül ígéretes Korai Hozzáférésű játék, ami jelenleg nem tud felérni a témájában…
A World of Warships: Legends az év legcsodálatosabb időszakát ünnepli a Winter Fleet visszatérésével, három…
A Worshippers of Cthulhu a városépítést keresztezi a Lovecrafti mitológiával egy baljós, de rendkívül ígéretes…
Jön a Steel Hunters – egy ingyenesen játszható, mecha hősöket felvonultató lövöldözős játék, amely egyedülálló…
A Temporal Purge: Z egy leegyszerűsített CoD: Zombies játékmód, annak előnyeivel és az egyszerűségéből adódó…
A Dimensionals egy rendkívül stílusos és nagyon ígéretes roguelike deckbuilder, mely novemberben indult útjára Korai…