16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).
A két videó után a DICE rengeteg új információt is leleplezett Faith kalandjáról.
A parkour-elemekkel tarkított Mirror’s Edge hősnője, Faith egy Runner, azaz futár. Egy olyan disztópiában él, melyben mindent és mindenkit felügyelnek, így az információkat a felhőkarcolókon ugrabugráló futárokkal továbbítják. Főhősünk egy átlagos napra számít, azonban a rendőrség hamis vádakkal börtönbe zárja Faith húgát, majd őt veszi üldözőbe az egész város..
- A szingli játék körülbelül 10-12 órányi játékidőt garantál
- Nincs benne GTA-féle szabadság, ellenben a játék non-lineáritásának köszönhetően az egyes szintek többféle úton is megközelíthetőek lesznek
- A gyorsaság hangsúlyos szerepet kap, mint a fegyver. Faith csak akkor jut valamilyen pisztolyhoz vagy puskához, ha azt elveszi ellenfelétől, ellenben csak addig hordja magánál, amíg abban töltény van. Egyrészt lelassítja mozgás közben, másrészt a közelharcok során is csak hátráltatná
- A szinteken belül lesznek a checkpoint helyek kialakítva
- Nem lesz HUD, csak egy pici célkeresztet kapunk a célzáshoz
- Hősnőnk életereje nem véges. Harc közben könnyedén lecsökkenhet, de idővel újra visszatöltődik majd
- A korábbi videóban is látott "bullet-time" itt "Reaction Time" néven fut, melynek lényege, hogy lehetővé teszi a játékosnak, hogy a gyors játékmenet során legyen ideje menekülés közben kiválasztani a megfelelő útvonalat a meneküléshez
- A "Runner Vision" mutatja meg a lehetséges menekülési pontokat
- Faith az utcán nőtt fel. Szüleit egy kormányellenes tüntetésen megölik, így árvaként nevelkedik. Végül Runnerként kezd el ténykedni, akiknek feladata az ellenállók közti kapcsolattartás biztosítása
- A jól megszokott többjátékos mód nem lesz a játékban, de egyéb játékmódok biztosan helyet kapnak majd
- A sztori szerint Faith húgát koholt vádak alapján börtönbe zárja a rezsim, így hősünk ki akarja szabadítani