17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Ugyan az EA házon belül fejlesztett Frosbite motorja is csodákra képes, a DICE mégis külön engine-t licenszelt a Mirror’s Edge meghajtásához.

A PlayStation Day-en volt látható először mozgás közben a Mirror’s Edge, melyről egyértelműen megállapíthatjuk, hogy fantasztikusan néz ki. A svédek által teremtett utópisztikus világ végre nem lehangoló szürke és fekete színekkel operál, hanem merészen élénk, főleg fehér, kék és piros színek dominálnak. A videó megtekintése után több újságíró is rákérdezett a csapatnál, hogy melyik motor hajtja a kicsikét. A válasz meglepő volt, ugyanis az Unreal Engine 3. Ez azért érdekes, mert az EA-DICE duónak van egy házon belül fejlesztett motorja, a Frosbite, azonban a beszélgetésekből kiderült, hogy a Mirror’s Edge fejlesztéseinek kezdetkor az engine még nagyon kezdetleges volt, így a csapat egy kiforrott technológia mellett tette le a voksát.

Legfrissebb bejegyzések

White Day: A Labyrinth Named School – játékteszt

A White Day: A Labirynth Names Schoolt a koreai Resident Evilként is említhetném, azonban a…

2024-11-13

Hollowbody – játékteszt

Mit kapunk, ha a szerelmünk a horror zsáner iránt sosem szűnt meg és ezt összekeverjük…

2024-11-11

Slime Rancher 2 – Korai Hozzáférés betekintő

A Slime Rancher folytatása korai hozzáférésébe történt betekintésünk alapján úgy tűnik, messze túl fogja szárnyalni…

2024-11-09

FORWARD: Escape the Fold – Játékteszt

Indie kártya-alapú dungeon crawler.

2024-11-07

Vlad Circus: Descend Into Madness – Játékteszt

Amikor nem nevet már a bohóc sem...

2024-11-06

Ország Játéka 2024: igazi játékbirodalom költözik az Elevenparkba

Tizenegyedik alkalommal rendezi meg a JátékNet az Ország Játéka versenyt, amelyre idén 65 játékot neveztek…

2024-11-02