Oldal kiválasztása

Mirror’s Edge – Unreal Engine 3 hajtja

Mirror’s Edge – Unreal Engine 3 hajtja
17 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Ugyan az EA házon belül fejlesztett Frosbite motorja is csodákra képes, a DICE mégis külön engine-t licenszelt a Mirror’s Edge meghajtásához.

A PlayStation Day-en volt látható először mozgás közben a Mirror’s Edge, melyről egyértelműen megállapíthatjuk, hogy fantasztikusan néz ki. A svédek által teremtett utópisztikus világ végre nem lehangoló szürke és fekete színekkel operál, hanem merészen élénk, főleg fehér, kék és piros színek dominálnak. A videó megtekintése után több újságíró is rákérdezett a csapatnál, hogy melyik motor hajtja a kicsikét. A válasz meglepő volt, ugyanis az Unreal Engine 3. Ez azért érdekes, mert az EA-DICE duónak van egy házon belül fejlesztett motorja, a Frosbite, azonban a beszélgetésekből kiderült, hogy a Mirror’s Edge fejlesztéseinek kezdetkor az engine még nagyon kezdetleges volt, így a csapat egy kiforrott technológia mellett tette le a voksát.

 
Translate »